Potykacze reklamowe – dowiedz się jak z nich korzystać?

Wbrew pozorom nadal aktualna forma reklamy i promowania swojego biznesu, która najczęściej ma miejsce na zewnątrz i w miejscach intensywnie obleganych. Jednak wiele przedsiębiorców nie decyduje się na ich wykorzystanie, mimo dużego potencjału albo też nie wykorzystują go w 100%. Dzisiaj możesz to zmienić, a wystarczy, że przeczytasz nasz poniższy artykuł i dowiesz się jak stworzyć idealny potykacz reklamowy dla Twojej firmy.

Najpierw konkrety

Zanim cokolwiek zaczniesz planować i działać, musisz przecież zaopatrzyć się w takowy potykacz reklamowy. Najpewniej będzie wybrać standardową wersję tablicy kredowej obramowanej drewnem, na której będzie można pisać kredą. To jednocześnie najtańsza wersja, ale wcale nie oznacza to najgorszego rozwiązania.

Ten potykacz reklamowy powinien przede wszystkim zwrócić na siebie uwagę, dlatego radzimy wybierać większe rozmiary, a jego waga i jakość materiału, z którego został wykończony powinny w zupełności wystarczyć, by taka inwestycja sprawdziła się na lata, mimo różnych warunków atmosferycznych. Sprawdź, co oferują na https://tablice-magnetyczne.com/potykacze-reklamowe – to właśnie tutaj znajdziesz szeroki wybór potykaczy w okazyjnych cenach.

Co na nich napisać?

I tutaj pojawia się cały ogrom możliwości, które musisz wykorzystać jak najlepiej dla swojej firmy. Wszystko zależy od rodzaju branży, w jakiej pracujesz, miejsca, a także czasu wystawienia reklamy. Możesz skupić się wyłącznie na przekazaniu informacji, czyli przykładowo odnieść się do godzin pracy, które zostały zmienione, numerze kontaktowym czy konkretnej ofercie dzisiejszego dnia. Sprawdzi się to zarówno w gastronomii, jak i usługach różnej treści.

Oprócz przekazu informacyjnego, możesz skoncentrować się na kwestiach bardziej marketingowych. To znaczy zachęcić do odwiedzenia właśnie Twojego sklepu, ze względu na pewne korzyści, o których musi wiedzieć klient. Spróbuj opowiedzieć mu pewną historię, zaciekawić czy nawiązać do bieżących wydarzeń w kraju czy na świecie, świąt i innych aktualności. Poza tym trzeba napisać to krótko, zwięźle i konkretnie, czyli warto wspomnieć o liczbach, jak na przykład rabaty, promocje lub „-10 złotych przy zakupie 2 rzeczy” – to wszystko działa na naszą wyobraźnię.

Podobnie dobrze sprawdzają się grafiki, obrazki czy czasami nawet rebusy, które również wzbudzają zainteresowanie przechodniów. To jeden moment, kiedy ktoś przechodząc obok zauważy Twój potykacz reklamowy, dlatego masz niewiele czasu, a dużo możliwości, które musisz wykorzystać umiejętnie.

Zmieniaj się co pewien czas

Jedna dobrze przemyślana i opracowana strategia reklamowa nie wystarczy, a z pewnością nie przyniesie korzyści na dłuższą metę. Musisz cały czas mieć na uwadze zmieniające się wydarzenia, aktualności i potrzeby klientów. Trzeba dobrze zapoznać się ze swoją grupą odbiorców i ich oczekiwaniami, aby móc im sprostać w jak najlepszy i najkorzystniejszy sposób. Zatem nie zatrzymuj się na laurach z powodu pierwszej udanej akcji reklamowej, a pracuj już nad kolejną, badaj rynek, sprawdzaj, co przynosi największe rezultaty.