Wydaje się to być banalne, ale nie chodzi nam absolutnie o sam sposób pisania, używaną kredę czy styl pisma. To bardziej złożony proces marketingowy, na który składa się wiele innych czynników. Przede wszystkim wybierając potykacz na swoją reklamę, musisz wiedzieć co napisać i jak dotrzeć do swoich odbiorców. Poniżej postaramy się przedstawić kilka praktycznych wskazówek odnośnie tworzenia haseł na potykaczach.
O czym musisz pamiętać
Jest kilka ważnych zasad, dzięki którym tworzeniem reklam na potykaczach staje się łatwiejsze i skuteczniejsze, a oto najważniejsze z nich:
- Zdania czy hasła powinny być możliwe duże i wyraźne, aby przechodnie byli w stanie przeczytać je z większej odległości.
- Nie zagracaj przestrzeni. Chodzi o umiarkowanie w ilości znaków, obrazków i ozdób na potykaczu, co pozwoli zachować lepszą czytelność.
- Warto zakupić specjalne markery fluorescencyjne, dzięki którym treść jest lepiej widoczna, dłużej się trzyma i możliwe jest namalowanie wszelkich detali z dużą precyzją.
- Nie liczy się tutaj talent artystyczny, gdzie jego brak także można wykorzystać na swoją korzyść. Jeśli jednak znasz osobę uzdolnioną lub sam nią jesteś, również nie krępuj się malować i tworzyć na potykaczu.
- Treść na tablicy może, a czasem nawet musi zmieniać się nawet kilka razy dziennie. Nie przyzwyczajaj swoich klientów, a zaskakuj ich swoją pomysłowością.
Bardzo ważne jest także zainspirowanie się innymi firmami sprzedającymi podobne produkty albo oferującymi usługi ze tego samego zakresu. Jednak nie polecamy kopiować cudzych prac, które są już klientom dobrze znane i poniekąd już nudne. Spróbuj wymyślić coś własnego, być pierwszym i stać się inspiracją dla innych. Jeśli masz problem z tworzeniem podobnych treści, rozejrzyj się dookoła. Warto odnosić się do aktualnych wydarzeń w kraju albo Twoim mieście, szczególnych świąt i okazji, znanych filmów czy powiedzeń albo obecnie też memów.
Świat social media powinien stać się Twoim drugim domem, a przede wszystkim świetnym uzupełnieniem dla tradycyjnych reklam, jakimi są właśnie potykacze. W internecie znajdziesz całą masę treści już powszechnie znanych i powielanych, które Ty możesz wykorzystać na własny sposób. Nie bój się eksperymentować, im większą sensację i kontrowersję wzbudzisz, tym większe zainteresowanie zyskasz. Oczywiście, nie można przesadzić w drugą stronę, ale zawsze treść na potykaczu można zmienić.
Jak to działa?
Przechodnie często się spieszą i nie mają czasu czytać, o ile nie trafią na swojej drodze na ciekawy i nietypowy potykacz z śmieszną grafiką albo chwytliwym hasłem. Możesz zawrzeć na nim co tylko zechcesz, od informacji na temat lokalu, sprzedawanych tam produktów po promocje, hasła motywacyjne czy śmieszne anegdotki. Ważne, aby motyw ten nie odbiegał mocno od Twojej branży, a wręcz przeciwnie zwrócił na nią uwagę.
Taki sposób komunikowania się z otoczeniem jest bardzo skuteczny, tym bardziej że klienci mogą bezpośrednio wskazać na swoje zainteresowanie i od razu otrzymujesz od nich wiadomość zwrotną. Potykacze różnej wielkości możesz zakupić na https://tablice-magnetyczne.com/ i postawić je zarówno przed lokalem usługowym, barem, restauracją, jak i salonem kosmetycznym, sklepem spożywczym czy firmą z branży IT.