Przygotuj potykacz na okres świąteczny

Przyszedł nareszcie czas przygotowań do świąt i wszędzie obecnie można natknąć się na ozdoby, choinki, kolędy i świąteczne piosenki czy też hasła reklamowe związane z okresem Bożego Narodzenia. Wszystko to otacza nas z każdej strony, dlatego Ty jako właściciel lokalu, firmy powinieneś również pomyśleć nad zaplanowaniem zawartości potykacza reklamowego. To szczególny czas, który można wykorzystać także dla dobra własnego interesu, by ściągnąć jak największą liczbę zainteresowanych. Poniżej znajdziesz kilka porad w jaki sposób przygotować baner, by był atrakcyjny dla przechodniów.

Wskazówka 1.

Pierwszą rzeczą, o której trzeba pomyśleć to rozmiar i ustawienie potykacza reklamowego przed wejściem do Twojej siedziby czy lokalu. Musi być rozstawiony w takim miejscu, aby zobaczyło go jak najwięcej osób, a przy tym by był dobrze widoczny dla przechodniów oddalonych od Twojego punktu. Najpewniej będzie wybrać potykacz o wymiarach 120×60 cm, czyli jednego z większych rozmiarów dostępnych w sklepach. W rezultacie Twoja reklama będzie dostępna dla jeszcze większego grona odbiorców.

Po drugie, ważny jest również materiał wykonania. Powinien być metalowy lub drewniany, by zapewnić odpowiednią wagę i stabilność potykaczowi. Wówczas masz pewność, że nie przewróci się ani nie przesunie w wyniku mocniejszego wiatru czy nawet delikatnego otarcia przez przechodniów. Jest to niezwykle istotne, ponieważ w czasie wzmożonego ruchu możesz mieć problem z jednoczesnym obsługiwaniem klientów i poprawianiem zewnętrznej reklamy.

Wskazówka 2.

Następną kwestią, o której musisz pomyśleć nieco dłużej jest motyw reklamy. Święta są okresem pełnym radości, ale równocześnie chaosu i roztargnienia, dlatego stworzenie reklamy przykuwającej wzrok może graniczyć z cudem. W takim wypadku należy wziąć pod uwagę wszystkie te okoliczności i nastrój świąteczny, by mimo wszystko wzbudzić w przechodniach zainteresowanie, a co najtrudniejsze – refleksję.

Oczywiście, wiele zależy od branży w jakiej działasz, czy zajmujesz się sprzedażą albo usługami i do jakich konkretnie odbiorców chcesz dotrzeć. Jednak wszystko to ostatecznie musi być jak najbardziej spójne, ciekawe i oryginalne. To najważniejsze zasady jakich trzeba się trzymać podczas kreowania reklamy na potykaczu. Możesz zastanowić się nad skojarzeniami świątecznymi, powiedzeniami, fragmentami kolęd czy słynnymi potrawami, które mogłyby mieć związek z Twoją firmą. Tutaj liczy się przede wszystkim kreatywność, która na pewno zostanie doceniona przez Twoich klientów.

Wskazówka 3.

Ostatnim problemem do rozwiązania będzie wykonanie i forma reklamy, która może pojawić się w postaci tekstu lub grafiki. Naturalnie, można połączyć oba te warianty, lecz ostrzegamy, by nie przesadzić z ilością i zaniedbać jakość. Niech wszystko to ma ręce i nogi, czyli trzyma się ustalonego planu i filozofii Twojej firmy. Na kredowym potykaczu zawsze można zmieniać na bieżąco napisy czy grafiki, dzięki czemu zachowujesz lepszą elastyczność. Tutaj świetnym przykładem będzie odliczanie do Wigilii i każdego dnia na tablicy może pojawić się inna wiadomość, ciekawostka czy nawet rymowanka.

Treść reklamy pozostawiamy Twojej wyobraźni i pomysłowości, lecz zachęcamy z pewnością do zainwestowania w potykacz reklamowy przed swój lokal. Sprawdzi się on nie tylko przed okresem świątecznym, ale i po nim. Można wykorzystać go na wiele sposobów i za każdym razem zaskakiwać przechodniów coraz to nowszym pomysłem i realizacją.