Reklama dźwignią handlu – jak tanio zareklamować własny biznes?

Odpowiednio dobrana forma reklamy to połowa sukcesu Twojej działalności. Niestety zwykle rozpoczynając prowadzenie własnego biznesu, mali przedsiębiorcy nie mają już odpowiednio dużego zaplecza finansowego na reklamę w radio, telewizji czy druk profesjonalnych plakatów i ulotek, co opóźnia osiągnięcie spodziewanych zysków i znacząco zmniejsza krąg nowych klientów. Jak poradzić sobie z reklamowaniem własnego biznesu posiadając budżet nieprzekraczający kilkuset złotych?

Skuteczna reklama za kilkaset złotych jest możliwa i – co więcej – kwotę tę wydasz raz, aby móc przez bardzo długi czas korzystać z poczynionej inwestycji. Jak tego dokonać? Sposobem! A sposobem tym jest zakup tanich i bezproblemowych w użytkowaniu potykaczy, czyli banalnie prostych w swojej budowie tablic reklamowych na stojaku, które możesz ustawić absolutnie wszędzie – na chodniku przed wejściem do Twojego biura, sklepu, punktu usługowego czy baru szybkiej obsługi, w holu galerii handlowej, na korytarzu biurowca, gdzie jednakowe drzwi uniemożliwiają podejrzenie, jaka firma znajduje się w danym pomieszczeniu, a nawet na parkingu, bazarze czy targowisku o ile zajmujesz się handlem detalicznym. Nie ważne, jaką formę działalności prowadzisz i jakie produkty lub usługi oferujesz – potykacz jest Twoją szansą na większe zyski oraz zapisanie się w świadomości mijających Twoją firmę potencjalnych Klientów!

Potykacze reklamowe nie są nowością na rynku, jednak od kilku lat ich potencjał rośnie w siłę między innymi ze względu na moc, którą posiadają media społecznościowe. Dzięki nim wiele firm reklamujących się z pomocą ciekawych i wyjątkowo zaskakujących lub wręcz banalnie prostych jednak posiadających drugie dno haseł reklamowych wyszło poza lokalny obszar swojej działalności i odniosło niespodziewany sukces. Ale uwaga – potykacze mogą także zacząć żyć własny życiem i przynieść skutek odwrotny do zamierzonego, dlatego, zanim wykorzystasz powierzchnię oferowanej przez nie tablicy reklamowej, zastanów się dwa razy czy Twoje hasło będzie naprawdę wizytówką Twojej firmy.

Rodzaje potykaczy reklamowych

Na rynku dostępne są potykacze reklamowe kredowe oraz potykacze aluminiowe. Różnią się one sposobem prezentacji treści – na powierzchni potykacza kredowego możesz zapisać konkretne informacje, jak np. menu dnia w restauracji czy barze, nowości w karcie Twojej kawiarni czy promocje na wybrany asortyment w każdym sklepie. Potykacze aluminiowe oferują możliwość jednostronnego lub dwustronnego prezentowania treści reklamowych drukowanych np. plakatów, dlatego idealnie sprawdzą się ustawione przed kinem, galerią sztuki, biurem czy puntami usługowymi.