Tradycyjne potykacze drewniane – jak wykorzystać ich potencjał?

W otaczającej nas rzeczywistości spotykamy się z tyloma różnymi formami reklamy, że czasami nawet nie zauważamy kierowanych do nas komunikatów, o ile nie potkniemy się o nie na ulicy. Stąd właśnie wzięła się popularność tablic reklamowych zwanych potykaczami, które zaczęły doceniać zarówno niewielkie firmy, jak i duże przedsiębiorstwa.

Potykacz to jedynie prosta konstrukcja wyposażona w powierzchnię kredową lub specjalny panel pozwalający eksponować materiały reklamowe w formie drukowanej. Skąd, więc taka moc haseł na nim umieszczanych? Tego nie są w stanie wyjaśnić nawet najwięksi filozofowie, ale spece od marketingu i reklamy są zgodni, że najlepiej do potencjonalnego klienta trafia reklama, o którą potknie się w znaczeniu dosłownym oraz w przenosi.

Potykacze kredowe – tablica reklamowa nie tylko do lokali gastronomicznych

Potykacze drewniane największą popularnością cieszą się wśród właścicieli punktów gastronomicznych. Swego czasu niewiele osób decydowało się na tę formę reklamy, jednak podejście do kredowych tablic reklamowych zmieniło obiegające z prędkością światła media społecznościowe zdjęcie potykacza ozdobionego wymownym hasłem „zaproś go na kawę, zanim inna zaprosi go na lody”. I tak ruszyła obiegająca całą Polskę fala reklamy prezentowanej na potykaczach, które teraz spotkamy wszędzie – w galeriach handlowych, na targowiskach, przed punktami usługowymi, lokalami gastronomicznymi, a nawet w Kościołach, gdzie są częścią niespotykanych dotąd inscenizacji Grobów Pańskich i zamiast na kawę zachęcają do zastanowienia się nad własnym życiem.

W potykaczach ukryty jest ogromny potencjał, który warto wykorzystać we własnym biznesie. Przy odrobienie kreatywności i marketingowego podejścia kilkaset złotych wdane na profesjonalny, czyli wykonany z trwałych materiałów potykacz drewniany pozwoli zarobić niemałe pieniądze i zapisać się w świadomości klientów na długi czas. Ważne, jednak aby używać tej formy reklamy w sposób przemyślany – nie od dziś wiadomo, że fortuna kołem się toczy, dlatego, zanim zapiszesz coś kredą na swojej tablicy reklamowej, zastanów się dwa razy i dobierz treść, która będzie nie tylko zachęcała do wejścia w progi Twojego lokalu, a ale także trafi w sedno, czyli do świadomości Twoich klientów. Nic tak nie zniechęca do korzystania z usług konkretnej firmy, jak zawód spowodowany kłamliwym hasłem reklamowym czy obietnicami niemającymi żadnego odbicia w rzeczywistości.

Decydując się na zakup potykacza w celach reklamowych, pamiętaj, aby zawsze umieszczać na nim aktualne informacje – rutynowe wystawienie tablicy reklamowej przed drzwi, na której znajduje się oferta z zeszłego tygodnia, sprawi, że Klienci, którzy zawiodą się na Twoich obietnicach, stracą zainteresowanie Twoją marką i nie skusi ich już żadna nawet wyjątkowo atrakcyjna oferta!